Geoblog.pl    niklas    Podróże    Szybki weekendowy wypad do Pragii    Lubawka - Legnica - Lubin - Leszno - Poznań

Lubawka - Legnica - Lubin - Leszno - Poznań

Polska, Poznań

Kat wyglądałam trasa powrotna do Poznania. Czując już mała presję czasu. Ruszałem już prosto do Poznania. Obyło się bez żadnych przygód ciekawych, żadnych interesujących ludzi nie spotkałem. No dobra poza jedną starsza parą. Zabrali Mnie z Lubina do Leszna. Oboje koło siedemdziesiątki. A zachowywali się tak jakby cały czasy byli w fazie flirtów. Cudowni ludzie. Od Pani dostałe paczkę tytoniu. Ww. Osoba nie chciała wierzyć że ja nie pale i wcisnęła mi do plecaka tytoń. Koleżanka z roku się ucieszyła ;)
Około godziny 18 wylądowałem w Poznaniu, tam w miejski bus i prosto do domu. Przywitanie z własnym prywatnym prysznicem, i spać.
Pomimo tego że zawsze z takich wypadów wracam naładowany pozytywną energią to swoje trzeba odespać ;P

No może z tym odespanie lekko przesadziłem bo na kolejny dzień budzi mnie telefon "Niklas, gdzie jesteś za 5 minut zaczynamy zajęcia" ;D

I zacząłem wtedy planować swój wyjazd do Turcji